Dagis (ur Viggos tankar)

(läses med äkta Viggoröst, för er som inte vet.. frågande och kort, VIGGO)

Idag har både husse och matte jobbat dagtid å då får jag självaste Viggo, the one Labradåre vara hos Moa. På dagis! Dagis hos Moa.

Dagis hos Moa, Viggo tycka om MASSA! Moa bra! Lus skrämde Viggo, lukta på Viggo, läskigt, men Viggo överlevde! Påski kan Viggo äta på, Viggo kan ätas på av Påski.. MYS!

Viggo trivs hos Moa, tur att matte och husse jobbar ibland så Viggo får gå på dagis. Hos MOA! Man kan se bilder på Viggo.... Påski och Lus i MOAS blogg

TACK MOA FÖR ATT VIGGO FICK VARA HOS MOA!

Kommentarer
Postat av: jessica

kul med en hund som bloggar! ;)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-12 @ 17:41:43
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Moa

Hej gubben! Lus hälsar att han inte menade att skrämmas. Poski däremot hälsar att han försökte skrämmas! Kom snart tillbaka till oss! Kram

2008-03-12 @ 20:12:26
Postat av: Kina

Vilken tur du har Viggo som får vara på dagis..... jag är portad från min Daghusse och Dagmatte för att jag löper... Zorro och jag smet i väg och försökte göra små valpisar det var inte speciellt poppis..... Fattar ingenting gör du?? Får man inte ha kul?

2008-03-12 @ 20:54:16
URL: http://www.freewebs.com/svensksund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0