Tjejbesök!(Viggo bloggar)

Det har just varit två underbara dagar i mitt liv, min älskade goldentjej Isa har varit på besök! Underbart att få tänka på nåt annat än att hålla koll på lillasyster!


Jaaa ni, här ser ni mitt nya jobb, vakta människovalp!


Vi har myst, busat, hon har försökt visa att hon vill bestämma i vårt förhållande, så jag lät henne tro att hon fick det. Det är väl så tjejer ska hållas =) Men det har varit helt underbart! Snart får vi pussas igen, vi ska nämligen på semester till dem i sthlms skärgård! Längtar!!


Jag och min fina tjej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sötis Viggo träffat brud hihi

2008-06-19 @ 13:48:16
Postat av: Camilla&Kina

Kina känner sig lite svartis, hon suckade här när jag läste högt!!! Brädad förstås!! KRAM











2008-06-19 @ 19:21:45
Postat av: Maria

TACK! Ha är verkligen go min lilla Torkel!! Kul att du gillar golven, det gör vi oxå!! Stort grattis till en supersöt liten Stina!!!!



Trevlig Midsommar!!



Kram kram!

2008-06-20 @ 06:59:37
URL: http://www.goldenkillarna.se
Postat av: Hanna och Isa

Det har varit jättetrevligt! Trots att Viggo endast fick nöja sig med oss igår =) Nu ser vi fram emot en gemensam semester i skärgården =) Kram

2008-06-24 @ 08:25:31
URL: http://hannaochisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0