Sol och Bad!

SOL
Inne igen efter en härlig promenad i sol! Tyvärr ligger vårt fält rätt lågt så solen hade inte orkar fram hela vägen när vi var där, men hitta ett hörn där jag kunde fota hundarna lite. I och med Isas löp är det inte tal om o försöka på egen hand fota dem båda på samma foto ute, men var och en försökte jag iaf. Är inte säker på kamerans inställningar eller vart jag ska ha solen för att få bästa resultat men här är de som jag är mest nöjd med av dagens bildskörd:

image834

image830



image832

image833

image835


BAD

Imorn kommer ju Isas matte och husse hem igen, klart man måste badas o bli fin då! Så idag åkte Isa in i duschen ivrigt påhejad av Viggo. Isa var inte särskilt nöjd i duschen såg ut som sju svåra år, men väl ute å på torkhandduken såg hon rätt nöjd ut =)

image836
Matte, Husse NÅN HJÄLP MEJ!

image837
ÅÅ det var kanske inte så farligt man får motor efter =)

image838
Mmmm det här var riktigt gott, men HALLÅ varför fick han en?

Hej från oss för denna gång =)


Kommentarer
Postat av: Matte

ÅÅÅÅ, saknar såå! Trevligt med en nybadad hund =)
Ses imorrn! Kram på er alla!

2008-01-31 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0