Hyllning till världens underbaraste!

Här går vi eller jag på minimifart.. Magen har ballat ur så jag är huuungrig, har inte fått nån mat sen i söndagskväll.. allt slukar toastolen eller hinken... suck! Kanske to much information men men..

Hundarna har det tråkigt å jag har det tråkigt! Tycker vansinnigt synd om mej själv iaf! Men herregud sådana här dagar inser man verkligen hur mycket den andra parten betyder och vänner! Vad skulle jag göra utan Danne eller mina goa vänner. Danne som jobbar som en gnu o sliter, kommer hem hit å tar hand om en salig röra av en ynklig gravid HUNGRIG illamående flickvän å två hundar som håller på att krypa ur skinnet. Fixar mat, tvätt går ut med de fyrbenta åker o tränar åsså hem igen för att ta hand om mej, den ynklige! Underbara underbara du!

Åsså vännerna som kommer med glada tillrop via msn o sms, som faktiskt frågar hur man mår o om det är bättre, om jag behöver hjälp med nåt o som bryr sej helt enkelt! Underbart!

Daniel Olsson, Jag älskar dej så mycket! Du är BÄST!

Tack alla! Ja som ni hör är jag dödsynklig, man kunde nästan tro jag är dödsjuk, men magsjuk är inte halvvägs änsengång men dock så fruktansvärt jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vem är Daniel? Har du nån ny? Aaaaah - du menar Danne!?!?! Ja, det är en klippa du har hittat men det förtjänar du också vännen! :-)

2008-01-22 @ 15:32:15
Postat av: Malin

Vilken tur att det bara var magsjuka. Men jo det nog så jobbigt. Hoppas du dricker ordentligt. Vad roligt att höra att Danne är en så go kille, inte trodde jag annat heller:) Hälsa honom med en stor kram från moster..hälsa de andra med och krya på dig

Hälsning till Viggo: Om man bara har långa promenader då blir dom också tråkiga till slut, så även hundlivet måste gå upp o ner så man kan bli riktigt glad ibland;) Voff, voff..

2008-01-22 @ 16:02:11
URL: http://www.swedesinfl.blogspot.com
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Klart vi ställer upp, har en extra man här oxå, om det är något tyngre som ska göras. Säg till om vi kan hjälpa till med något, så Danne oxå får vila, annars kanske han oxå blir dålig! Krya på dig älskade vän!

2008-01-22 @ 16:12:47
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Stackare lider med dej.:) Kram

2008-01-22 @ 18:12:19
URL: http://web.telia.com/~u18608868/
Postat av: Annelie & Martin

Stackars dig!! Inte roligt med magsjuka! Vilken tur att du har en klippa där hemma!! Sköt om dig nu och krya på dig !!!!
Kramisar

2008-01-22 @ 21:33:13
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Fatima, Aaron o Vincent

Usch, så dant för dig! Vilken tur att Eneby Centrum ligger på tryggt avstånd med både apotek och annat nödvändigt... KRYA på dig!!

Ps. Fikat intogs i bilen på vägen hem, tollare klubben körde jaktträning så vi hade fin utsikt:)

2008-01-22 @ 23:49:58
URL: http://www.lordvincent.se
Postat av: Angelica

Lider verkligen med dig!!!!!
Säg till om det är något..
Kramisar

2008-01-23 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0