Växer och växer!

Viggo bara växer och växer i mina ögon! Tillsammans med husse är han den där stabiliserade, något mogna rätt jämna hund, den jag sett glimta förbi när jag "tränade" honom. Hussen har även han vuxit, jag har alltid haft et galet stöd i honom, han har hela tiden hjälpt mej och Viggo, men det är riktigt kul att se honom kliva fram, prata hundträning på ett helt nytt sätt, läsa BÖCKER om hundträning, planera o vara så fokuserad!

Idag blir det till Viggos stora glädje en tur till Svärtinge och grillning vid glan! Ingen is än så anar ett bad om han får för hussen, även lite träning lär de klämma in!

Att jag inte var klokare tidigare!
Puss på er mina fina pojkar!


Tandådalen feb 08



Kommentarer
Postat av: Angelica

Fina killar du har !!!!

Kramisar

2008-12-21 @ 10:49:49
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Anna

God Jul & Gott Nytt År önkar vi er!!!



Anna, Enza & Zota i Kalmar

2008-12-23 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0