Taggekott!!

HJÄLP, här går man i godan ro på sin kvällsrunda, har klarat sig hela rundan runt utan att möta några konstiga fyr-eller tvåbenta typer, fick till o med gå själv utan syrran åsså ska man precis gå in genom dörren när det prasslar i löven..

FRYSER till is!! Alla ben stumma fast i backen! Panik i blicken!

En Igelkott uppenbarar sig precis vid min ingång, MIN, Viggos!! Ingång!! Husse på en sida, igelkotten i mitten åsså jag Viggo, Viggo på andra sidan! PANIK!! Bäst att morra lite, morra dovt, mycket dovt, skrämmer den.. funkar inte.. Husse får hjälpa mej in!


phuu.. lever! Hemska taggekott! Akta er kamrater!

Kommentarer
Postat av: Angelica

kartig Dåre du har... hihihi

2008-08-22 @ 18:11:41
Postat av: Sarah, Yoggi

2008-08-22 @ 18:12:21
Postat av: Sarah, Yoggi & Harry

Låter som en väldigt modig jakthund! =) Kommer bli kalas ute i skogen... Vi saknade er igår, vad hände? Hoppas allt är bra och att ni får en trevlig helg! Kramar!!!

2008-08-22 @ 18:14:09
Postat av: Fia

Underbar läsning, hälsa Viggo så gott med värmande otaggiga kramar.

Fia och Alexander

2008-08-22 @ 22:15:35
Postat av: Kina

Att du bara vågar gå utanför dörrarna din Dåre!! Åh du tack för varningen!! NOSPUSSAR :)

2008-08-23 @ 15:18:29
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Eeá m flock

Hallo ja!

Var glad att du har en hund som iaf funderar på vad han möter. En av mina gör det inte - gissa vem....

Följande utspelade sej häromkvällen:

Nero o jag går nattprommis. Nero råkar skrämma upp stor katt. Stor katt visar sej vara grävling. Grävling desorienterad, springer över vägen, tillbaka igen. Grävling springer i cirklar. Grävling stannar upp o stirrar på oss. Grävling attakerar. Jag - livrädd - backar - nej -nej. Nero skogstokig. Nero bestämmer sej för att grävling ska dö. Grävling stannar ca 1 meter framför oss. Grävling flyr. Nero okontaktbar under lång tid. Mattes hjärta åldrades ca 10 år.

2008-08-26 @ 12:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0