Samvetet vann!

Det dåliga samvetet kunde inte stå tillbaka. Det blev ett minipass hemma i vardagsrummet. Stina sover än! Vi klarade det!
Det var en taggad Viggo som bjöd på beteende efter beteende för att göra mej till lags! Svinkul,så har vi aldrig haft det. Nu är jag taggad. Ska starta lite lugnt hemma år planen, sen successivt flytta ut och sedan med störning, men målet ska vara att behålla den glädje som han visa idag!

Vi hann med fotposition, påminnelse av ordet Fot! Lite apport, med dummie då den är tystare när den dunsar i backen, vilket den gör hos herr Viggo. Gjorde även lite platsliggningsövningar i vardagsrummet.. klurigt  va.. kastade godis runt om honom och belönade de gånger han höll kontakten med mej under tiden.

Wiie det här var kul, riktigt kul!! Ska nog köra lite imorn igen!!

Kommentarer
Postat av: Kina

Labradårer kan vi kan vi kan!!!! Nospussar till dig!!

2008-08-13 @ 14:22:43
Postat av: Hanna och Isa

Ni är så söta :)

2008-08-13 @ 18:29:56
URL: http://hannaochisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det ÄR underbart i Estland! :D Jag har varit där 7 gånger, tror jag, för min farmor kommer därifrån. De är supertrevliga vart man än kommer! Bra shopping (billigt, både stora köpcentrum & små marknader/souveniraffärer), jätte mysigt i gamla stan, god mat osv! Rekommenderas! Kram

2008-08-13 @ 23:53:59
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0