Glädjen aningens grusad

Tusen tack för alla grattishälsningar! Guld värda särskilt igår!

Gårdagens glädje suddades ut en aning då jag på eftermiddagen fick det tråkiga beskedet att min faster gick bort igår. Efter en tids sjukdom.. även om det varit så är det ändå enormt tungt. Tankarna går till mina kusiner och framförallt pappa. Finns inte mycket för oss att göra mer än att finnas här! Jag mår ändå rätt bra under omständigheterna å vi försöker tuta på som vanligt.

Viggo och jag började dagen med en promenad till Sockerbagaren o köpte frukostfrallor, som Viggo stolt fick bära hem, under vissa restriktioner. Vi tränade transporter samtidigt. Att gå tajt vid sidan trots att man är så stolt över bytet att kroppen håller på att explodera. Gjorde även en mini-inkallning med brödet =) Denna gick strålande, var kanske endast två-tre meter emellan oss men han kom direkt in o myste, märk väl myste med mej med brödpåsen tajt i munnen. Bjöd fram den å var allmänt trevlig.

image953
Nu kommer jag, se upp Viggo med bröd, Viggo med bröd!

Efter att ha intagit en god frukost, för både två och fyrbenta, slappade vi i soffan tills maten var smält innan vi nu precis gav oss ut för en motionsrunda. Grabbarna till fots denna gång och jag på cykel. Detta är en favorit hos Viggo att springa breve, inlines, cykel eller joggande matte/husse.

image954
Husse och Viggo jobbar ifatt mej på cykel!

image955
Å springer om mej som stannat för att fota!

Lite gråtråkiga bilder med mobilen, men ni tusan vad det är kyligt ute idag. Ha en fin dag ändå!

Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Fy farao vad tråkigt när en närstående går bort!! Kul att se att ni kämpar på. Vi ska också börja med transporter nu. Ha det bra! Kramisar

2008-04-08 @ 14:46:25
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Alma

Gratulerar till godkänt anlagstest i viltspår. Alma och jag dyker upp på fredag eftermiddag/kväll. Annars måste man åka så tidigt på lördagen och det har vi inte lust med.

2008-04-08 @ 16:10:59
Postat av: Camilla & Kina

Brödleveransvovve det är något nytt det! Hi hi duktigt VIGGO ;)

2008-04-08 @ 17:45:13
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: evelina

Beklagar sorgen av din faster =( , det är så jobbigt när en närstående går bort, man kan bli helt matt. Men vad kul med godkännt igår, grattis till er!

2008-04-09 @ 11:24:06
URL: http://eeveelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0