Familjen Hurtig!

Hejåhå! Vad tiden går! I veckan sen sist har det inte hänt särskilt mkt, middag med yoggifamiljen två gånger, jag har hunnit bli sjuklig.. förkyld o ajaj i halsen.. men inget jag inte överlever =)

Så igår ställde vi in vår planerade skogstur o gav oss ut i närområdet istället, husse damma av inlinesen och jag min cykel. Viggo fick hålla till godo med sina egna ben. Sen gav vi oss ut på en tur. Husse med Viggo i kopplet. Det gick toppen bra. Tog en tur till pryssgården, där vi tog vätskestopp hos mina föräldrar åsså hem igen. Viggo föll in i fin trav å tycker mej se att steget är bättre idag.. hmm. vem vet!

Igår kväll var det middag med min familj och dannes familj hos fam Olsson. Med var även A och H. Det var rikigt trevlig och god mat även om jag kände mej riktigt dålig, satt o halvsov i soffan!

Idag blir det Bruksan en sväng för att spana in alla duktiga vovvar sen blir det jaktträning på kvällen, på dagens meny står det markeringar på vatten! Spännande!

image669
Slänger  med en bild på Viggo och Millie från i onsdags =)


Kommentarer
Postat av: Sarah & Yoggi

Hej! Tack för att ni kom och stöttade oss i vår tävlingsdebut idag! Hoppas vi kommer ha jättekul när vi ska på tävlingar ihop i framtiden!

2007-09-16 @ 19:24:40
URL: http://freewebs.com/yoggithedog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0