Viggo har blivit UTMANAD och UTMANAR!

Regler för utmaningen:

Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver man en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Viggo har blivit utmanad av polaren Puma, den tuffa boxertjejen ifrån kalmar! Så enligt konstens alla regler ska vi härmed fullfölja utmaningen efter bästa kapacitet.

1. När jag var en liten bebis, en sån jobbig liten skit, så var jag sjuklig. Veterinärerna anade först oråd i hjärtat o skrämde upp matte ordentligt. Det visade sig till allas lycka dock BARA vara kolik i min lilla mage, så efter lite minifom (medecin för spädbarn med kolik) och dietfoder var jag bättre i magen men ack så spinkig.

2. Jag är för tillfället rätt schizofren, ibland är jag tuffaste killen på fyra ben o ibland gömmer jag mig gärna bakom matte när vi möter hundar. Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska vara i hundmöten. Hmm vad tycker ni?!

3. Jag har en enorm kärlek till alla grejer i matte och husses säng. Så när de minst anar det smyger jag iväg o myser lite med kuddar och täcken =)

4. Jag liksom säkert många andra fyrbeningar ute i världen, känner gott o väl igen min husses och mattes fotsteg långt innan de själva anar att respektive är på väg hem.

5. Matte och husse ångrar att de inte döpte mej till frolic, korv, köttbullar eller mat. De har ju inte fattat nåt!

6. Jag som är så ljus o fin i pälsen och huden idag var faktiskt alldeles kolsvart på min mage när jag var liten, dessutom växer det ibland små svarta hårstrån på mig. Skumt!

Jag utmanar härmed 6 (7) coola vovvar:

Borderterriern Yoggi
Golden Lucas
Golden Martin
Golden Millie
Golden Egon/Melker
(matte får själv välja vem som får inta tangenterna eller båda om de så önskar såklart!)
Golden Bella

Kommentarer
Postat av: Martin

Utmaningen är tagen!
Kram

2007-10-24 @ 18:22:22
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Sarah, Yoggi & Harry

Utmanning antagen och avklarad!

2007-10-25 @ 08:44:30
URL: http://www.freewebs.com/yoggithedog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0