Valp på vift i skogen!

Igår och idag har vi varit hundvakt åt lille Harry! Han är galet okomplicerad, lite liten för min smak men smidig o duktig! Viggo är lekfarbror på hög nivå, lägger sej ner å låter Harry göra vad han vill, tycker han att han är lite för på, typ inne i munnen på Viggo så stänger han bara lite lätt =) Så söta å titta på!

Natten var lugn sov mellan 00.00 typ o 7.15 sen var det fullfart igen! Hängde även på min kusin hennes kille o ett par till med hundar ut till Ågelsjön på förmiddagen å klättra i berg typ.. hihi en låång o kämpig runda blev det där liten valp och stora hanar fick lyftas upp stundtals, matsäcken var välbehövd när vi äntligen tog paus o Harry fick rejsa runt lite efter att ha blivit buren! Kartig som få, inte rädd ett dugg å sööt!

Nu ska jag vila en stund o ikväll blir det bio, "super sugen"! Glömde inte efit idag men insåg när jag skulle iväg att kameran var död så jag gav upp! Ser fram emot era andras EFIT!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Supersugen såg vi också på bio i veckan, roligt faktiskt =)

2007-10-14 @ 21:11:39
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: Sarah, Yoggi & Harry

Vi vill börja med att tacka för all hjälp med den lille terroristen! =) Guld värt! Hoppas vi kan hjälpa er någon gång... Lycka till ¨på tentan imorgon och så ska du få din domarkritik oxå...
KRAAAAAAAAAAM!

2007-10-14 @ 21:42:55
URL: http://yoggithedog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0