Så har vi tävlat igen!

Ja då har vi tävlat ännu en gång, denna gång på Valdermarsviks Bk, dömde gjorde Anders (?) minns inte efternamnet..

Hursom helst så gick det väl inte tipp topp men inte helt hemskt heller. Inledde med en plats med skott, ja det jagades i skogarna runt bruksan. Viggo är ju  inte skotträdd men intresserad kan man väl säga! Men han låg hela platsen, men kunde inte dölja sin lycka när jag återvände och for upp på TL´s kommando, till alla fyra åsså ner på rumpan igen. Jaja vi nolla nog inte iaf tänkte jag. Vi drog nummer 5 denna gång så viggo fick stanna ute efter platsen. Sammanfattningsvis så vet jag att Vi kan bättre! Linförigheten strula vi bort med flummighet, viggo spatsera öer till högersidan å diverse saker. Läggande lyckades vi nolla fast Viggo la sej, jag gav ett litet dk i samband med kommandot, något som domaren NOLLA! Där rök våra chanser!

Dagens jackpott var iaf resterande moment. FRAMFÖRALLT Apporteringen som jag egentligen inte tränar utan bara låter hända. Å igår hände det, en liten tjuvning men sen hör han stadigt och fint hela tiden utan att spotta! Där vann vi kände jag! En vinst för oss! Vi kan!

Totalt fick vi ihop 134,5 p! Kritiklappen är hos Sarah så den kommer så fort jag fått den!

Som sagt Vi kan! Det vet jag! Men vi behöver träna mer utan godis, mer på mattes nerver och hur man på bästa sätt värmer upp! Nu tar vi nya tag IGEN!

Får inte glömma att skicka två ENORMA grattis till SARAH OCH YOGGI som tog sitt första pris i Lk1 idag! Härligt jobbat! Å till MOA OCH LUCAS så klart som kamma hem ett första pris och en tredje plats i eliten idag! Det var ni värda allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0