Fika, genrep och fika!

Ett evigt fikande eller vad säger du Moa ? ;) Igår kväll kom Familjen Wallin-Bååth-Wering  och Nina förbi på en fika, söta Nina hade bakat hallonmuffins som smaka lika gott idag, å jag en kladdkaka! Med var såklart Yoggi och bebisharry, som tillbringade större delen av kvällen pussandes på Viggo eller sovande i mitt knä =) Så söt, så liten som ett marsvin med lite längre ben..

Idag for jag och Moa till bruksan med de stora grabbarna, utbrytarkungen alias Sockan fick vacker stanna hemma! Den träningen vi gjorde idag kändes riktig bra. Körde hårt på lägganden. Testate några ställanden, fick till ett klockrent så därefter slutade vi! Testade innan det även lite linförighet som alltid när vi värmer upp, vilket kändes bra han är så taggad, måste bara plocka fram lite mer jävlar anamma på tävling. Även apportbocken kom fram idag. Det momentet är såå tråkigt så jag bara hoppas han tar den å att vi kan få en femma. Då är jag nöjd! Åsså fika vi ju självklart =)

Så nu får jag se om jag kör nåt mer innan lördag, beror lite på hur det känns ev. kör jag nåt kort litet imorn.. Annars lunkar livet mest på. har varit lite slö sista veckan med låånga promenader, har överlämnat dem till Husse men idag ska jag nog ta en låång en bort till mamma och pappa... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sockan hade varit snäll medans vi var borta :) Kramis

2007-10-10 @ 15:17:14
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Angelica

Kul att det går bra! 1:a priset tar ni på Lördag det är jag säker på, vi håller tummarna!!!
Kramisar

2007-10-10 @ 21:13:02
URL: http://www.tvanyanseravguld.se
Postat av: lena,millie,ebba

Nu har jag varit här och uppdaterat mej ;0)
Jättegrattis till debuten !!!!! och lycka till på lördag !! håller tummar och tassar.
Kram

2007-10-10 @ 23:54:33
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Camilla & Kina

Halloj!
Förstår att du skall tävla med Viggo i morgon. Kina håller tassarna för Viggo och jag tummarna så gått det går för jag skall arbeta i morrn! Blir spännade att läsa hur det gått för er sen.
Kram Camilla & Kina

2007-10-12 @ 19:24:25
URL: http://www.freewebs.com/svensksund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0