Bakning och skogen

Idag har jag varit igång i köket halva dagen, jag har varit huslig och bakat bröd! Startade upp med grova tekakor för att sedan runda av med hålkakor. Men nästa gång jag bakar hålkakor eller åtminstone gör en stor deg så ska jag sno mammas deggörare eller vad det kallas, hennes assistent =)

Smaskigt blev det iaf om man får säga så själv. Tekakorna tog slut för Moa och jag fika å sen kom danne hem o fika han med =) Så det kan gå! Fika en sån underbar syssla!

Efter att ha sovit lite middag fick Viggo äntligen aktiveras o vi tog med oss Johanna o hennes hundar till skogen en sväng, för en härlig promenad i höstsolen! Myspys!

That´s it for today! Visst är jag duktig Angelica, två dagar i rad!

Kommentarer
Postat av: Moa

Skitgoda tekakor! Mums! Skulle sitta fint med en eller två nu :) Stackars Danne, fick ni dela på två eller fick han bägge? Jag var bra mätt efteråt... KRAM

2007-10-22 @ 19:45:04
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Johanna och Viggo

Moa: Han fick bägge =) Kul att du gilla dem!

2007-10-22 @ 21:14:55
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0