Tack för allt stöd!

Tack för alla fina kommentarer, det värmer ännu en gång! Skönt att man inte är helt lost i sina tankar och funderingar utan att många av er härliga läsare faktiskt håller med, det finns hopp även för oss =)

Efter lördagens flamseri så kavlade jag upp ärmarna å lät hussen i hushållet visa mej hur jag skulle utöva och erövra ledarskap på unge herr Viggo. Redan på lördagkvällen på en kvällsrunda i kylan och snön började jag visa Viggo vart skåpet ska/kommer att stå STADIGT! Vi gick en ordentlig runda och endast ett Viggoryck försikom, det var när jag tappa fokus och slappna av! Så vad har jag då lärt mej, jo än så länge kräver trollungen full fokus och en taggad vaken Johanna. Kände redan där att nu jäklar, nu bli det andra bullar.

Igår for vi iväg till Dannes farmor o farfar på vischan (läs Ringarum) och firade alla pappor i den delen av familjen, hemskt mycket mat o en massa folk. Viggo fick under denna tid leva loppan hos min mamma och pappa, de hade varit ute å gått å mamma deklarerade stolt att Viggo minsann jävla mer med pappa än med henne, så det så! Ja du pappa vi får bli tuffare du o jag! Efter en hemskt massa mat åkte vi hem till rpyssgården o fira min pappa o åt lite till såklart! Smaskig smörgåstårta! Kika på tv o somna nästan i soffan innan vi åkte hemåt igen, efter att ha lurat ut lillebror med Viggo en sista runda, så vi slapp det igår =)

Idag på morgonen slog jag upp mina bruna ögon o myste en stund med Viggo i sängen innan vi masade oss upp, det snöar! Jippie! Ett gyllene tillfälle för mig att fortsätta jobba  på mitt ledarskap med massa störning ännu mera snö!  Vi gick en lång morgonrunda och jag är mäkta stolt. Inte ett Viggo ryck, han höll sig fint vid mig även när jag släppte (läs tappa) kopplet. Mycket nöjd!

Nu ska matten strax iväg o provjobba, håll gärna tummarna o Viggo ska för en gång skull vara lite själv hemma! Skönt tycker han säkerligen! Ha en fin dag i snön! Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra jobbat gumman! Häng i nu bara, så får du snart lika bra pli på Viggo som du har på Danne ; ) Jag vet ju att du kan! Tittar nog förbi efter spinningen vid lunch!
Kram!

2007-11-12 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0