Veckans upplägg!

Sol var det beställt om nån ville veta. Starta lite trögt idag med värme men molnigt. Nåja till på onsdag och vidare har du på dej att plocka bort molnen okej?! Bra! Då var vi överens!

Idag har vi föreberett inför opponeringen imorn. Imorn ska vi upp å sen är vi klara för denna termin å jag för denna skola! Blandade känslor. Men det kommer å bli bra! Så imorn är det alltså opponering på förmiddagen. På eftermiddagen/kvällen ska det vara kalas här med mina tjejer. Undra vad jag ska bjuda på ....hmm..

Onsdag har vi beställs sommarvärme å dagen till ära planeras en tur till värsnäs för sol och bad. Blir ruggigt arg om Tv4 med flera faktiskt har rätt om väderprognosen. På kvällen dyker även mor och far inklusive bröder upp. För på TORSDAG gäller det! Dags för min efterlängtade EXAMEN, får då min filosofie kandidat examen i turismvetenskap =)

På kvällen blir det en tur till Öland, för att mumsa i oss lite mat å fira att jag nästan är klar! Ska ju fortsätta mina ekonomistudier i Linköping till hösten! Fredag blir det grillbuffé på FulaFisken om allt klaffar och på lördag kommer familjen Olsson för att tillbringa helgen här i oss.

Så nu kanske ni förstår varför jag beställt sommar och solsken! Längtar som ett troll nu! Klänning, skor, check! Nån liten väska å smycke, saknas dock! Får spana in det på onsdag om vädret skiter sej! Dessutom ska jag å min lille hund träna lite varje dag. Idag väntar bruksan med Ekipagen; Hanna och Isa och Ivanna och Ollie! Ska bli najs! Lydnad står främst på schemat ska försöka smyga in lite annat med!

image537
image538
Viggo spelar fotboll med Andreas och husse på Springbreak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0