Glad glad glad!

Jihooo! Äntligen har jag en adress å skriva som gäller från och med 1 augusti =) Vi är numera stolta ägare till en bostadsrätt! Eller nja allt är inte klart än men om allt går vägen så skriver vi papper i början på nästa vecka! Yabbadabbadoooo!

Som om inte det vore nog så gjorde Viggo en toppengreat träning igår! Vi tränade nämligen jakt! Nu är han dyr igen, min lille gris! Han plocka in alla fyra enkelmarkeringar rätt in till mej utan fjant åsså rätt ner i handen! Wihhooo! Är beredd på bakslag men ska njuta av detta ett tag nu =) Gjorde även ett enkelt motivationssök och skickade med nya kommandot sök apport.. första två gick great å hitta, en kom direkt in å en tog ett ärevarv. Sista var lite trögare å hitta men väl funnen kom den rätt i min hand! Supernöjd med dagen! La även ett spår åt Sota, Annas hund, som klarade det galant trots harar som korsa mina steg!

Idag väntas besök från Norrköping men först, disk och tvättvikning! Nu äre helg! Lägger med lite bilder från min och viggos morgonpormenad och en bild på Isa och Hanna ifrån valborgsmässoaftonens supermega långa promenad!

image464
image465
image466
image467

image468

Kommentarer
Postat av: Alma

Va' himla kul att det går bra för dig Viggo. Har du inte fattat att man inte ska göra det så himla lätt för tvåbeningarna? Spring först några varv med dummyn, och när de börjar tröttna så lämna av. Men inte i handen, dummer. Lägg apporten en bit ifrån, vet jag. Det blir kuligare så. //Alma

2007-05-04 @ 17:02:38
URL: http://almaacorn.wordpress.com
Postat av: Helena och Puma

Grattis till förhoppningsvis funnen lägenhet!! Så skönt för er då jag vet att du var lite bekymrad.... Härligt att träningen går till större delen bra, det är ju då man förstår varför man håller på med det hela. :) kramen

2007-05-04 @ 21:24:43
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com
Postat av: pamela

Hej så då kommer ni närmare......trevligt
Pappa Jumbo CHAMP se hemsidan
kram

2007-05-07 @ 10:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0