Sol och bad!

Ännu en dag på jobbet avklarad! Viggo sköter sej strålande =) Vi tränar lite om vartannat när det är lugnt! Mest kontakt och lägganden, men emellanåt lite apportering med viltost i byte =) Går toppen great! Viggo har ju badat sedan isen lossna i vintras o varje dag efter jobbet har han fått bada innan vi åkt in till stan igen. Idag vågade sig till o med jag i till knäna! Med klänningen uppknuten...

Nu på kvällen har vi varit och badat vid Ölandsbron! Mysigt värre! Husse vågade inte doppa sej men jag å Viggo doppa oss en viss av oss rejält å en annan en snabbis! Träffade även två lika gamla herrar som Viggo rejsade runt med. Inga gruff eller problem! Viggo var en månad äldre än de andra två. Kul å se att han funkar så bra tillsammans med andra hanar. Hoppas att det håller i sej! *Peppar peppar ta i trä*

Låter bilderna tala för sej själva! Imorn väntar en spännande dag! Tapetspaning, sola o bada på saxnäs förmodligen o senare på kvällen lerduveskytte och grillning i skogen med H och L.

image552
image553
image554
image555image557
image556
Bilderna är tagna med mobilkameran, så det är inte bästa kvalitén vilket syns!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hunden Yambo hälsar:
http://junitjej.blogg.se/hunden_yambo.html
Matte och husse ska till Kalmar och Öland i sommar, men jag får inte följa med. Det är oroliga attt det blir för varmt i bilen och de hindras att göra allt de vill. de vill inte att jag ska behöva vänta utanför olika aktiviteter i flera timmar.
VOV!!

2007-06-08 @ 21:51:05
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Moa Lucas Oscar

Vad söt han är! :)

2007-06-08 @ 21:51:12
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Isa

Va kul du ser ut att ha! Jag har varit där och badat mycket nu också, med matte och husse. Vi får bada tillsammans snart! Vov vov

2007-06-08 @ 22:04:44
Postat av: Johanna och Viggo

Junitjej: Tack för kommentaren, var inne å lämna avtryck i er blogg med =)
Moa Lucas OScar: Tack! Viggo sträcker på sej när jag hälsar kommentaren ;) Ser fram emot att ses!
Isa: Tack för idag min älskade tjej! Ses snart igen!

2007-06-09 @ 16:09:49
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0