Lääänge sen!

Hej igen! Det var  inte igår =) Här är det fullt upp! Jobbar jag inte så hänger man med polarna eller gosar med vovven eller så gör man allt på samma gång! Fullt ös medvetslös! Men det är bara sommar en gång om året =)
Har blivit lite drickande på Ernesto, lite födelsedagsfirande å lite annat gott och blandat!

Härligt! Har dessutom invigt min nya symaskin idag, fixat till en kjol, lagat dannes byxor och svurit över att jag inte köpt något tyg! Det ska inhandlas imorn! Skoj skoj!  Ska nog sy en klänning =) Hihi resultatet får ni se senare!!

Nu har vi även fått nycklarna till vår alldeles egna lägenhet! Tapetval är så gott som klara, IKEA har genomgåtts och en massa saker har bestämts, dessutom köpte vi äntligen en sängstomme! En MALM som jag tjatat om den =)

image583
Tillsammans med en ny hög malm byrå och antingen ett sånt bakstyckeförvaringsgrej eller två malm nattduksbord, kommer jag trivas som en liten gnu i sovrummet. Leta inte nån annanstans ni lär hitta mej där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0