Heldag i Karlskrona!

Idag var det dags att fota Viggo för stamtavleboken! Monika på Seabirds Kennel ordnar så bra så vi bara kan komma å ställa upp våra hundar åsså fotar en "fotograf" Toppen bra! Begav mej neråt landet runt 11 på förmiddagen å anlände till Senoren (en ö i Karlskronas skärgård) runt 12. Myste lite med en bedårande labbevalp. Valpsjuk!  Sen runt 13 var det dags för Viggo att visa sej snygg!

Fotografen, var mkt nöjd med Viggo. Han var en riktigt stilig herre tyckte hon, tillika uppfödare av labrador! Han var fotogenisk tydligen! Alla hundar kan man fota men vissa är det roligare att fota sa hon. Viggo var en sån, som var en fröjd att fota =) Min snygging! Även Monika tyckte att han vuxit till sej en hel del sen sist! Snuttisen! Resultaten av dagens fotografering kommer senare! Lägger självklart upp dem här =)

Efter fotograferingen hade jag bestämt lunchdejt med kallekrona borna Helena och Martin! En mumsig kebabsallad intogs och ÖB besöktes! Sen for jag hemåt igen! För att nu på kvällen äta glass med jordgubbar med mina tjejer!

Imorn är jag ledig så det blir tvättning, en Ölandstrip med Annelie å träning på kvällskvisten!


Uppdatering:

Glömde ju totalt bort det bästa med dagen! Har cyklat med Viggo för första gången! Gick riktigt bra faktiskt! Emellanåt föll han dessutom in i fin trav utan paddlande! Han höll sig fint vid min sida! Lite utsvävningar men helt klart godkänt för att vara första gången! Trött blev han med! Toppenträning! Det blir det mera av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0