Givande kvällsprommis!

Min älskade sambo är en pärla! Han klurar han! Frustrationen över Viggos trots har fått honom att fundera. Lösningen har kommit att bli att kommendera ligg under promenaderna, lägger inte sej Viggo får han en snabb korrigering. 

Denna teknik har nu husse kört i några dagar och idag var det min tur att testa! En toppen lösning på vårt läggande under gång problem och ett ypperligt tillfälle att visa att sagt ord gäller.  Jag skötte mej riktigt bra å Viggo lika så! Husse coacha breve hela tiden som den underbare karl han är!

Viggo har alltså otaliga gånger under denna 1½ timma långa promenad kommenderats ligg, och några gånger trögare än andra men med genomgående goda resultat. Vid på G jakt efter hare, busandes med pinne ja i de flesta situationer. Så himla kul å lyckas! Inbillar mej att detta kan bota lite trots, Genom att vi visar vem som bestämmer. Nu utförs det i koppel, så snart ett nytt flexi inhandlats ska det testas på lite längre avstånd och slutmålet är ett snabbt läggande i alla lägen LÖS!

Vi är på gång! Vi är laddade vi är tända.... Mina duktiga pojkar!

Kommentarer
Postat av: Helena och Puma

Det lät inte som en dum idé. Då har vi alla fall säkerligen lyckats hämta oss från midsommar/25 års kalaset vi ska på. :) Jag ska hugga dig på MSN/slå en pling nästa gång vi är inne så får vi snackas mer om det!
Så nu ska det fin fotas? :) Jag försökte ju med Puma när vi var på besök men hon var INTE intresserad. :P Mest öron som fastnade och sandbad såklart, men både besök och mini semester var precis vad som fattades mig. Så nu är det att njuta av de sista dagarna i frihet....

2007-06-18 @ 22:07:05
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com
Postat av: Johanna och Viggo

Hihi! Ja haffa mej! Vore kul å träffas! Jaa ska ju fotas till stamtavleboken! Vi hörs! kram kram

2007-06-18 @ 23:17:12
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0