Öland å massa bus i snön!

Har gått ett tag sen jag bloggade sist, har haft fullt upp. I måndags så var jag å Viggo på ölands exkursion, som jag nämnt tidigare fick jag ju så snällt ta med mej min lillkille. Å han hade en kanon dag! Å jag med! VAr jätteskönt att få vara ute nästan en hel dag, särskilt när vädret var snöigt å kallt å härligt!

Vi körde totalt ca 25 mil en ordentlig runda upp över norra Öland, ställen vi besökte var bla. Böda Sand/Snö =), Skäftekärr, Ismantorpsborg, Strand i Borgholm mm.. superhärliga områden å massa snö

Å det allra bästa av allt var att Viggo och min lärares jämthund Khan funka kanoners ihop! Viggo var väl som en liten snorunge som klänger på en tonåring men det funka.. de brottades, nosade o rejsade å hade skoj lösa hela dagen =) Mer exkursioner röstar vi för =)

Khan och Viggo
Viggo o Khan rejsar vid Ismanstorpsborg

skogen på öland från en bilruta
Vy över en del av Skäftekärr ifrån bilen

Böda Sand under snö
Böda Sand under ett tjockt vackert snötäcke

En brud i böda
Johanna i full mundering =)

tre brudar i böda
Isa, Emelie o Stella spejar ut över vattnet

Brudar i solstolar INOMHUS =)
Johanna och Isa tar igen sig i solstolarna =) Ser ni felen i bilden?


Kommentarer
Postat av: Sigge

Ååh...Böda ser lika fint ut på vintern som det var i somras när vi var där. Fina fisken att bada där tyckte en lycklig Sigge!

Var inga andra där för vattnet var typ 13 grader. Bara en irländsk judoklubb och Sigge badar frivilligt då!!

2007-01-31 @ 21:52:46
URL: http://toflan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sigge: hihi.. kanoners =) Ja det var underbart vackert!

2007-01-31 @ 22:20:31
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0