Oj blogglusten försvann ett par dagar

Oj då har inte riktigt haft lust te å blogga sedan EFIT, det tog musten ur mej.. nävars.. har varit annat!

I onsdags var danne ledig så då var det fullrulle! Tvättning på morgonen, å spårläggning. Danne la viggos o jag la zombies.. skoj skoj.. hitta ett kanonställe för sökträning å för spårning =) Najs har ju varit brist på bra ställen på sistone.. hursomhelst så städade vi bilen hos sanna så svärföräldrarna får en ren bil å åka i under kommande vecka. Sen Inväntade vi Tove å Sigge å for sedan mot detta fantastiska ställe å spåra..

Zombie var jätteduktig i mitt spår, tog vinkeln fint å var nogrann.. dock var jag lite knas när jag la det.. bidde lite kort.. hmm katastrofal avståndsbedömning..uuups

Viggos insats vr blandad stundtals spårar han fint å stundtals slarvar han å kommer bort sej.. han hittar visserligen rätt men  iaf.. Danne ä inte snäll i sin spårläggning långa, snåriga å vinklar ingår.. men viggo fixar det i slutändan..

Sen blev vi bjudna på en fika hos våra vänner i gula villan å en fika bangar ju inte Olsson-Ring =) Så där blev vi kvar ett tag å skratta å prata i deras fina hus! Avis!! Sen blev det tvätt igen då vi inte hann allt på fm, åsså sen middag. Viggo var superslut!

Åsså idag då....

Förmiddagen tillbringades i bilen, till stan hem, till stan, till rydbergs o boka servicetid, giraffen åsså hem igen.. sen fixa vi hemma å tillslut så gav vi oss ut på en lek/tränings promenad till skälby..

Jag kasta tennisbollen till viggo å första gången fjanta han men när han insåg att jag kasta den igen så kommer han fint in med den.. börjar bli lite hårdare på att han ska lämna den i min hand å släpper han den innan får han plocka upp den.. å det blir bättre å bättre.. belöningen är att bollen kastas igen.

Promenaden å lekstunden avbröts av fler vovvar så då gick vi fot hemåt igen.. å la in lite marscher å med en triggande tennisboll i fickan så ökar viggos fart så den ska numera med på träningarna på måndagar!

Nu ikväll har det varit tjejkväll här me take away mat, av blandade sorter jag åt iaf SUSHI!!

Nä nu ska jag packa inför fjällen te helgen!

Kommentarer
Postat av: Mirre och Bellman

Hej vad kul att du hittade hit :) Det var många trevliga rader du skrev till oss man får tacka :) Ja eran var också en sötis :) Vad spännnade med en brun til. När han ni planer på en tik då? Kramis

2007-01-12 @ 10:02:56
URL: http://vovve.info/bellman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0