Stolt över min älskade lillebror!

Tar chansen å skryta över min lillebror Martin Ringh

Idag är jag stolt som en tupp över min älskade lillebror! Han har tävlat på torget i Linköping, i 

Franker Hauser Railsession/ railjam å såklart så vann han! Duktiga broder! Priset för dagen var en tröja men FRAMFÖRALLT ÄRAN!

Han hade rätt många konkurrenter i form av 6 skidåkare samt 12 snowboardåkare!

Han hoppar å far på sina skidor! En riktig naturbegåvning! Här har ni honom:

Martin i sin utrustning!
Martin hemma i vardagsrummet strax innan avfärd till tävlingen!

martin i backen!
Martin mitt i ett hopp i Yxbacken, Norrköping

mera hoppande
Martin railar i Yxbacken, Norrköping



// En enormt stolt STORAsyster!

Fler bilder och ett reportage om lillebror finns att läsa i Corren http://www.corren.se/archive/2007/2/3/j26riunrdr9zi1h.xml?category1=1096984640-4&category2=1096984640-7&

Kommentarer
Postat av: Ivanna

Jaha, va synd att ni ska stanna så lite annars hade vi kunnat släppa dom nån dag! Vi ska gå en fortsättningskurs 2 i borgholm. Lustigt med bruksan i kalmar som har bara en fortsättningskurs efter allmänlydnaden! Så denna kommer va skitbra, sen kvalar man in till lydnaden, och då vet man att alla är behörigá för en lydnadskurs. Hade skoj med flickorna ikväll!

2007-02-03 @ 18:25:52
URL: http://punkrockmama.blogg.se
Postat av: Johanna

ivanna: ja, tycker jag med! mm de har ju en forts. inriktad mot tävling med. Hörde med min nuvarande tränare å han tyckte jag skulle gå lydnaden så jag får lita på honom! Hoppas det blir bra i borgholm, när börjar den då?

2007-02-03 @ 21:57:09
URL: http://vovvenviggo.blogg.se
Postat av: Ivanna/Ollie

Vi vet inte riktigt än, för egentligen ska man ha gått valp - allmänlydnad - Fortsättningskurs1 och sen två, jag och ollie har inte gått en enda! :D Så vi ska åka upp nån dag snart och visa upp oss, göra som ett litet test! Sen vette sjutton när kursen börjar, ganska många som ska gå den hade supertränaren svarat! =/ Men snart hoppas jag. Om jag hade valt och träna i Kalmar så skulle vi få gå samma kurs som ni går nu, och jag tycker att Ollie är överkvalificerd för den kursen, så därav Borgholm, känns som om alla är på samma nivå sen efter man har kvalat sig upp till Lydnadstävligskursen!

2007-02-03 @ 22:08:30
URL: http://punkrockmama.blogg.se
Postat av: Johanna

ivanna:det blir säkerligen kanoners!

2007-02-04 @ 00:31:17
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0