Framtidplaner

Idag fick jag ett glädjande och peppande samtal från Monika på Seabirds Kennel. Hon peppade mej till att ställa Viggo o Moheda i helgen, så JA vi ska till moheda.. Det blir nog bra.  Vi behöver träningen om inte annat. Ser fram emot å träffa monika o vovvarna!

Dessutom hade hon sparat plats åt mej å Viggo på en apporteringshelg nästa helg å ett jaktinternat! Wiihhoo! Åsså går det en viltspårskurs för danne å Viggo, som slutar i ett anlagsprov..
Nu är vi på Gång!!

Träningskalendern är därmed massa mycket mer omfattande, å ser ut så här:

- Jaktträningar med Happy Birdhunters, med start 7 mars, 8 tillfällen

- Apporteringshelg med Labradorklubben i Karlskrona 10- 11 mars

-  Lydnadskurs på bruksan den 19 mars förhoppningsvis, 8 tillfällen

- Viltspårskurs med anlagsprov med Labradorklubben så fort snön försvunnit, två helger.

- Jaktinternat med Labradorklubben i Nybrotrakterna 21-22 april

- Apporteringsdag med Birgitta Staflund i Trekanten med Happy Birdhunters under våren

Självklart kör vi egen träning emellan allt detta för att komma vidare å VILA satsar vi på också! Men detta ä de grejer vi ser fram emot i dagsläget!

Snart väntar skogen, om jag pallar.. mår lite krasst.. men det går nog bra! Nu tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Wering

Viggo kommer att bli så trött, speciellt om han ska orka leka med sin gayhundpolare från Norrköping i helgen oxå ; )

2007-02-28 @ 20:09:54
URL: http://wering.blogg.se
Postat av: Johanna och Viggo

Pamela: han har jämn päls nu, å den domaren som dömde i mjölby var inte å lita på , protester ahr lämnats in så vi får se. Vi åker förmodligen på söndag, å tar det som det kommer. Ha det bra å ta hand om er!

2007-03-02 @ 16:03:25
URL: http://vovvenviggo.blogg.se
Postat av: Johanna och Viggo

wering: jaa han vilar sig i form till lek med gayen =)

2007-03-02 @ 16:05:23
URL: http://vovvenviggo.blogg.se
Postat av: Helena och Puma

Tips: Om du funderat över o bygga hemsida men som jag saknar lite kunskap så är faktiskt freewebs smidigt att använda. Ett enklare redigeringsprogram med färdiga teman, som går att göra om en hel del efter behag (går att lägga in html kod om man kan med det också). Dessutom går det att lägga sidan på en sida med "riktig" adress (utan freewebs i webadressen). Fast det tar ju TID att fixa med det ändå... :P
Hörde att ni kanske skulle med på måndag, kul i såna fall och syns då!

2007-03-02 @ 16:32:39
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com
Postat av: Johanna och Viggo

Helena och Puma: Jag tror jag lejer min lillebror å fixa så får jag lära mej å uppdatera bara =) Smidigt men slött! Ja jag tror vi kan på måndag, satsar på det iaf, vore kul å ses igen var ju ett tag sen! Kram kram

2007-03-03 @ 10:41:26
URL: http://vovvenviggo.blogg.se
Postat av: vickan

hej hej :) jaa de var jätte kul o se dej. hoppas de blir snart igen. får ta en fika eller nått då så vi hinner prata lite mer. klänningen har ja köpt på vila. =)
sen vill ja ju se viggo oxå...
ha en bra helg. pussss

2007-03-03 @ 10:53:24
Postat av: Helena och Puma

inte för att du behöver maila mig, men jag är också nyfiken på hur det gick för viggo dej i söndags. :) uppdatera bloggen... :P

2007-03-05 @ 20:03:49
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0