Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Moa med  goldenpojkarna Lucas och Oscar, så det är väl bara att anta utmaningen!

Man väljer ut och skriver om fyra bloggare eller personer med hemsidor som inspirerar. Dessa fyra blir i sin tur utmanade att välja ut fyra stycken sådana bloggare/personer att skriva om. Man får inte välja en bloggare man blivit utmanad av.

Mina utvalda bloggare har en gemensam nämnare! BILDER!

Lena och Millie:
Denna blogg blev snabbt en favorit tack vare Lenas påhittighet. När man kikar in i bloggen finner man var och varannan dag små roliga tips på lite hjärngympa som man kan utöva med sin vovve i skogen, på gräsmattan utanför huset eller rentav inne. Två riktigt trevliga tjejer som numera även är ute på tävlingsbanan! Ska bli kul att följa er på plats =)


Annelie och Martin:
Jag gillar bloggar som uppdateras ofta o det gör denna! Skojjig att läsa, många gånger bra reflektioner, ett flitigt ekipage som på fyra månader ser ut som vilket gammalt ekipage som helst. Samspelta och duktiga o allt detta har jag koll på genom bloggen! Ett möte i verkligheten har skett det med å de var även de hejdundrandes trevliga!

Hanna och Isa:
En till golden tjej o hennes matte! Viggos flickvän även kallat! Hanna uppdaterar ofta , såvida det inte är semester. Oftast är det om lilla Isa fisa o deras vardagliga bestyr =) Ofta bilder å det är kul! Två för tillfället kalmariter men som vi hoppas kommer närmre =) Saknar er!

Prinsessans Dagbok:
En svensk tjej som bor i Norge med sin fästman och deras lille son. Hamnade där av en slump. Men jag har alltid sagt att jag vill bo i Norge så svenskor i Norge har alltid lockat till sig mitt intresse =) Hon uppdatera ofta o ligger högt upp i bloggtoppen. Bloggen handlar främst om familjelivet men även smått o gott runtomkring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0