Sockerbagaren!

Efter en kämpig natt med illamående, bestämde jag mej för att testa traska iväg på en promme med Viggo, o köpa mej lite gott bröd till frukost. Tänkte att det kan nog locka mer. Köpte en fralla i en påse o två bullar i en annan till ikväll. Min älskade duktiga lilla vovve bestämde sej för att bära dem hela vägen hem ca 6 kvarter. Utan omtag och stabilt i munnen spatserade han hela vägen fram till porten med papperspåsarna i munnen! Då saknade jag min mobil med kamera som vanligtvis jämt är med. Han var så söt, o locka till många beundrande blickar o snälla ord om hur duktig min lilla kille var =) Stolt matte gick bakom i kopplet!

Som belöning hemma var han ju såklart tvungen att få smaka en bullbit när han så stolt burit dem hela vägen hem! Han fick dock en bit av en annan bulle som fanns i skåpet =)

Ikväll väntar sista inoff. tävlingen i Kanal 1:an i Söderköping. Har denna gång bestämt mig för att även lägga platsen. Tror på oss denna vecka! Detta fixar vi galant! Vi har tränat massa platsliggning i tid och otid denna vecka. Måttot har varit sagt ord gäller, lagd hund ligger =) Viggo har skött sej toppen bra, det har varit varierade tider alltifrån en halv minut till den tid det tar för matte att äta mat och så vidare !! Det har funkat toppen å efter lite peppning från Eéa så kör vi!

Återkommer med en resumé av hur det gick =)

Kommentarer
Postat av: lena och millie

Klart vi ses i kväll !! Vi känner oss peppade och redo.
Har nog oxå tänkt köra platsen idag men jag bestämmer mej efter lottdragningen när jag vet vem vi kommer bredvid ;)
Självklart går det bra att länka till oss !!! bara roligt ju fler som vill titta in hos oss. Tänkte länka till er oxå så jag slipper ta omvägen via Moas sida
Kram

2007-08-16 @ 15:51:33
URL: http://www.goldentjejenmillie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0