Låååång dag!

Idag har varit en trött å seg å lååång dag! Snart är den iallafall slut! Dagen startade med lite morgonförseningar i mitt schema! Fatta inte alls varför klockan ringde, som tur var, va danne hemma å kunde ta Viggo så jag hann iväg till det dumma biblioteket! Känns som om jag bor där! Å högljutt är det också, SUCK! Åsså får jag hyperkasst samvete för Viggo som får långa dagar hemma med en matte som kommer hem på lunchen å är hemma 1½ timma! Ordning och rutiner krävs här. Måste lösa detta! Sitta lite mera hemma eller så!

Idag sprang hanna och jag iväg på en snabbis promenad med hundarna iallafall. Vi gick bort till BBS skogen å lät hundarna busa runt lite innan det var dags för Hanna och Isa att gå hemåt! Viggo o jag hade en hel del energi över så vi fortsatte vår promenad genom träsk och sedan vatten. En riktig långrunda blev det innan vi återvände hemåt, via M´s hus där M och A satt å smaska sushi! Fick två bitar å Viggo drack vatten ur misoburkarna =) Tror han gillar sushi! Sen fick han rejsa runt lite lös å lattja innan vi fick lift hem med A i hennes ENORMA FORD KA =) hihi Viggo tog sig plats åsså for vi hemåt, för att få besök av F som vi inte träffat på enormt länge!

image441
Viggo i en Ford Ka´s bagage =) Han får plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0