Kalas, vaccin, kurs/sök och norrköping!

Sådärja! Då har min lille prins fyllt ett år något som såklart firades med tårta och presenter! Dagen till ära intogs lunchen nere vid Långviken och Viggo skötte sig great! Sedan var Marie och David hundvakt medan jag fick en sista finslipning på håret!

image447
Tjejerna och Viggo ler mot kameran =)

Sedan framåt kvällen var det dags för kalas! Det bjöds på människotårta och vanlig tårta! Smaskens tyckte vi alla, både två och fyrbenta =) Viggo fick morötter, morötter, godis, ben och en filt dagen till ära!

image448
Mumma, tårta bestående av leverpastej, banan, skinka och en liten klick grädde!


Smaskens till sista slicken, å fort ska det gå så ingen tar den!

image453
Även människotårtan var smarrig å tog slut den med =)

image454
Men det tar på krafterna å fylla år, efter kalaset gick vi en tur i värsnäs! Viggo var superduktig och lyhörd! Men trött blev han och stupa i soffan brevid husse.


Idag har Viggo fått sina ettårs vaccination och matte har ännu en gång glömt att ringa oc boka tid för röntgen! Imorn så jäklar ska jag komma ihåg! Påminn mej gärna! Viggo var superduktig hos vetten, sa inte ett ljud å streta inte emot eller något. Han är så omtyckt hos de underbara människorna i Läckeby! De gosar med honom så fort de får chansen!

Nu ska vi fara iväg på kurs som idag ska hållas i Värsnäs, de andra ska spåra men jag och Viggo ska träna sök! Äntligen var så länge sen! Efter det far jag Viggo ovh Emelie upp till Norrköping för att spana in en lägenhet. En riktig snabbresa då vi måste vara tillbaka imorn igen innan 15. 00 !

Bråttom bråttom! Jag kör försiktigt! Ta hand om er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0