Heldag hos Annelie!

Idag packade vi med oss picknick korgen och viltspårsgrejerna och for ut till Resbymåla =) Här skulle det mysas å spåras å busas! Är så mysigt att vara där, hus å stor tomt där viggo kan rejsa omkring! Perfekt för träning med. Annelies kompis kom förbi också med hennes 10-åriga hundälskande son å med sej hade de korv med bröd.. mumma massa korv grillades å en blev det över. Den ville lille A ge till Viggo.. hmm jaa men då får han jobba för den tyckte jag! Sagt och gjort! A fick träna Viggo i lite allt möjligt. De körde fritt följ, inkallning, kvarstannande, hopp, apport (jaktapportering), sök efter leksak och personsök =) Viggo skötte sig superbra! Så kul att se att han faktiskt är rätt lydig å lyder andra än bara mej! Det har ju alltid varit mitt mål att Viggo ska lyssna på alla inte bara mej! A skötte sig med toppen. Duktig å lyssnade när jag förklarade å var underbar med Viggo! Så de båda fann nog en ny vän i varandra! Sötisarna!

På vägen dit la vi även ett viltspår, över stock, sten å en liten bäck. Så på vägen hem var det dags å gå det. Viggo hade ju fått rätt mkt träning på både ett fysiskt och psykiskt plan. Men duktiga pojken fixade spåret. Fick problem två gånger men löste dem fint! Bra jobbat husse å hund!

Jag hann även med att fota lite. Solen sken å med skogsdungen i bakgrunden så ville jag ta lite fina poseringskort å det fick jag till! Riktigt nöjd! Lyckades även fånga lite action på korten!

st?endesittandehuvud n?rbildSittande profiljag kommer matte!haa nu tar jag den
image461

Stora fina pojken! Han har utvecklats så mycket! Både psykiskt och fysiskt! Är helnöjd med min prins! Nu ska jag hoppa in i duschen å fixa till mig för idag ska jag å danne med goda vänner å käka middag på harrys å sen svänga våra lurviga på dansgolvet lite grann =)

Kommentarer
Postat av: Mary Nilsson

Hej!
Förlåt, men du ville ju ha denna adress.
http://www.karlskronadjurklinik.se/
kramar från oss alla

2007-04-29 @ 18:31:20
URL: http://springfevers.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0