EFIT: 19 april!

Godmorgon! Så var det dags för EFIT igen! Här väntar en fullspäckad dag så vi är uppe tidigt!

Kl. 06.45
Viggo sträcker ut och rullar sig i det daggvåta gräset. En riktig morgonritual från hans sida =)
image399

Kl. 07.45
Spanar vidare i min nya bok, samtidigt som jag äter lite frukost!
image400

Kl. 08.15
På språng påväg till frisören! Äntligen!
image401

Kl. 09.35
Hos frisören, jobb pågår runt mitt huvud, själv läser jag skvaller!
image402
 
Kl. 10.45

Alla rullar på  plats efter mycket om och men!
image403

Sedan rulla dagen ifrån mig, stressigt hos frisören, klippningen hanns inte med utan ska fixas på onsdag, skynda till bilen, plocka upp E och I, hem byta kläder få ordning på burret, kissa hunden åsså in med honom i bilen å iväg till Öland. Bråttom Bråttom! Kom i tid till mötet babbla på ett tag, fika å sen iväg igen, hemväg via ÖB.
ANDNINGSPAUS!

Kl. 15.50
På ÖB å storshoppade, det jag sökte var slut men massa annat fanns (kortet är dock taget på hemmaplan)
image404
 
Kl. 16.45
Äntligen hemma, MAT för första gången på hela dagen!
image405

Kl. 17. 45
Blandar Viggos mat innan träningen, så den är klar när vi kommer hem!
image406

Kl. 18. 30
Viggo väntar på att få komma ut å träna!
image407

Kl. 19.55
Viggo dricker upp allt vatten i vattenskålen efter ett härligt träningspass på klubben.
image408

Kl. 20.35
Sitter vid datan å för över bilderna!
image409

Kl. 21.15
Äntligen MAT! Har varit hemskt dåligt med den varan idag! Är godare än det ser ut =)
image410

Kl. 22.05
Efter kort! Nya frisyren! Dock hanns inte finklippningen med idag utan den ska jag tillbaks å fixa på onsdag! Men lockarna är på plats, känns så skönt!
image412

Kl. 22.25
Lite tajt inpå det andra, men detta får avsluta vår EFIT dag! Har nyss mumsat Ben & Jerrys glass..Nu kallar sängen!!
image413

Natti natti allihop! Sov gott!





Kommentarer
Postat av: hanna

Mäh, du kan ju inte ta kort före frisören, under frisörsbesöket, men inte efter! Ajabaja...

2007-04-19 @ 20:52:32
Postat av: Johanna och Viggo

Nu finns ett efterkort =)

2007-04-19 @ 22:14:37
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0