Bilder ifrån helgen! Å lite inneträning!

Blev så taggad av att se hopp för apporteringen idag.. När vi kom hem gick jag själv på promenad med löpflickorna .. kände att det var skönast å lämna viggo hemma sen var han supertrött.. Vi gick en långis å vände hem när vi börja frysa.. jaa vi satt ett tag i hagen å prata =) Medan hundarna rasa av sej!

Men närjag sedan kom hem efter ett besök hos en bakis Emelie så var viggo peppad till tusen å pigger igen.. han fick lite mat å sen var buset igång.. han plocka runt på allt.. insåg sedan att nu gäller det å passa på... hagen stod så enda vägen att gå med grejerna någonstans var via mej i köket från hallen.. haha Börja istället belöna varje gång han kom med en sko istället för att bara stoppa honom o ta den.. Så fick han nu en godis när han lagt den i min hand! Efter ett tag försökte han itne ens springa förbi mej utan stanna vid mej å stundtals släppte skon, men han fick plocka upp den innan han fick belöning. Wioohhoo.. pissigt med det hela var dock att hallå allt vårt jobb med att inte bära runt på skor paja ju.. så istället så la jag undan skorna å la ut fem dummies i hallen.. hihi

Sen intog jag plats i köket å skicka viggo på ett jobba kommando, typ sök! Å en efter en kom han in med å höll i munnen till jag tog emot dem =) Duktiga pojke! KAnske helt fel å göra bland dem som vet men nu är alla medel tillåtna! Idag funka det för oss så det kör vi på! Imorn ska jag släppa en ute på morgonrundan å låta honom hämta den sen! Allt för att öka motivationen å fokuseringen på dummies! Hur det går återstår att se!
Nu har viggo slocknat i hallen totalt utslagen, sötisen!

Här kommer de utlovade bilderna tagna i lördags under utflykten till Haga Park:

ahaa sand
Viggo påväg till Kina

sandhund
Tillbaka från Kina, lite lätt sandig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0