Spårdebut!!

Jag efter mitt allra första spår!


Här är jag efter mitt första försök te å spåra ett blodspår! =)

Jaha då har ytterliggaer en helg passerat jag är nu i princip 4 ½ månad gammal... riktigt stor och belevad! Om ni frågar mej =)

Idag till exempel har jag gått mitt första blodspår men det var lite skumt så jag hajja inte riktigt men det var skojj å vara i skogen med alla.. I alla fall så fick jag smaka på klöven lite efteråt o då kände jag mej stolt så jag tänkte nog att matte och husse skulle med ut i skogen nästa helg med o försöka igen! O då ska jag bara hitta den där skojiga saken själv..=)

Annars har vi tagt det lugnt i helgen.. Husse o Matte har köpt en ny data så nu kan de leka massor med bilderna på deras älskling  JAG!!!

Men det var ju et tag sen jag tassa ner nåt här om mej.. såå förra helgen var vi hos morrmor och morrfar.. kanon skojj.. busa med mina favvofyrbenta o myste massa med min morrmor o morrfar hann med o skojja med familjen Olsson me..

O helgen innan det var Trox här med sin matte o vi skojja hela dagarna... o myste lite med kolla bara här?=)


Vi var på utställning gick en massa i skogen o skoja hela helgen... o de ska visst komma ner snart igen =)

Nä nu är jag såå trött... man blir helt utslagen av att jobba i skogen hela dagen... så nu ska jag sova!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jisses vilken söt hund ni har!

2006-09-11 @ 12:31:23
URL: http://www.elvakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0