Kalas, Hipp Hipp HURRA!!


 


födelsedagsbarnet 

Hallå alla läsare!

 

Idag har jag å matte suttit i bilen en lång tid.. o till slut så stannade vi o jag fick komma ut o helt plötsligt stod Martin där.. mattes lillebror=) Å han fyllde år idag.. så vi överraskade tydligen honom å han såg överraskad ut=) Så ikväll har det varit kalas… massa barn o vuxna tvåbenta sprang omkring.. jättejobbigt å hålla reda på alla…

 

Jag fick med en present en jättefin säng av min morrfar och morrmor =) En alldeles egen beanbag!!! Skitsnygg!!

  min nya säng 

Imorn är det promenad med min älskade pudelvän Trox ( se tidigare inlägg) osså hans storebror farbror Hugo!

 

Nää nu är jag såå trött, ögonen går i kors! Åsså saknar jag husse =(

 

 Natti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0