Jag klarade det!!!!!

Jag klarade det!!!!!


jaaaaa... idag åkte vi till skogen igen, men denna gång var bara Zombie och hans tvåbenta med! Hursomhelst så åkte vi till det stället som kallas Värsnäs! Spännande! Osså stannade båda bilarna jaa tänkte jag nu får jag komma ut  leka med Zombie, men icke... matte öppna bagaget och gick! Suck....

Men så helt plötsligt dök de upp igen de tvåbenta, osså satte de sig i bieln igen å åkte vidare.. jaha... men så stannade de snart igen.. o gjorde likadant osså åkte igen... vad tusan! Nu började jag bli otålig!
 
Åååsssåå Äntligen stannade vi igen... denna gång öppnades bagaget igen o matte och zombies matte traskade iväg.. med ryggsäckarna .... JAAAAAAAAAAA nu är det på gång s jag talade om att jag ville ut ifrån bilen några gåner men matte fortsatte traska ivög så jag gav upp lika bra o vila!!

Precis när jag snoozat in, dök de upp igen från andra hållet.. hmmmm... sen satt vi där o vänta o vänta............ en lång stund..
TILLS matte ÖPPNADE Luckan te min bur.. WIEEEEE nu var jag på gång.... så vi traskade iväg en bit åssåå helt oanmält började det lukta matte i marken... mumma det här måste kollas upp.. över stock o sten genom skogen o matte verkade vara vilse för hon följde bara efter mej o b´lev jättelad nör jag hittade min godisburk o min PIP!! Åå vad glad hon blev så jag tjoade med o skojjade lite.. detta var riktigt skojj fick till o med äta direkt u godisburken alldeles själv!! Detta måste vi göra om!! 

Sen busade jag lite i skogen åsså in ibilen igen fr nu var det zombies tur! Så jag nosade lycka till genom gallret o la mej tillrätta  bilen igen men för att de´inte skule glömma mej voffa jag ett par gånger!

Zombie var lika glad han nör han kom tillbaka o de våbenta så rätt lda ut de med! Wiiee detta var skojj!

Men tröttsamt! Är så trött att jag måste nog vila lite i soffan tror jag!

Godmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0