BIR valp!!!!

BIR valp


Jahhhooooo!! Då har man haft sin utställningspremiär... o nerverna är faktiskt i behåll!!  Jag klarade av den med bravur! Kom etta med HP o sen blev jag BIR valp alltså bäst i rasen av valparna!

Det är inte dåligt för å vara första gången åsså är jag ju bara fem månader på dagen prick IDAG!!! GRATTIS till MEJ!!!

Det här med utställning var skojj men jobbigt! Det var så varmt igår åsså en massa vovvar att lukta på o sukta efter !! Så det var kämpigt att  stå fint.. matte säger att jag kan bättre =)
Döm själva!!

Här tävlar vi om BIS ( best in show) men då var jag så trött att det gick inge vidare men flocken var glad ändå o jag me!!



Efter en lyckad utställning bar det av hemåt igen Morrmor och Morrfar åt sitt håll å vi åt vårt håll!!
Matte hade lovat mej ett bad efter utställningen eftersom det varit så varmt idag o en massa dagar tillbaka å jag har inte fått bada för att jag skulle vara fin i pälsen så på hemvägen stanna vi vid min favvo sjö.... ORRANÄSJÖN!!
Lyckan var total!!
bada är livet
Att bada är livet... Jag njuter i fulla drag o sporten med ett bad är att ruska av sej allt vatten så nära husse o matte som möjligt=)

Här står jag och njuter av utsikten


Efter ett tag var det dags å fortsätta hemåt... men då hände nåt konstigt HUSSE hade parkerat i min bur... efter mycket övertalning kom han ut så jag fick åka så fint som jag brukar =)

husse i buren =)

Idag är jag sååå trött så jag ska bara vila hela dagen!

Tack för mej!

Voff Voff!!
(Glöm inte att bilderna blir stora om ni trycker på dem osså blir jag glad om ni lämnar ett tassavtryck!!)

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken duktig vovve..=)

2006-09-25 @ 17:54:37
Postat av: seabirdvovvarna

GRATTIS Viggo till Birvalp, vi ses nog snart igen.

2006-09-25 @ 19:28:43
Postat av: Emma m. Kosmo&Norpa

GRATTIS till er fina utställningsdebut! Ses nog på klubben någon dag, eller???

2006-09-25 @ 20:51:42
URL: http://hundarna.no-ip.com
Postat av: Pamela Svensson

Hej från oss i simlom, äntligen fungerar datorn skapligt igen. Snart har vi en ny en så då (arbetsförmån)..!! Här är vi impade av hur duktiga ni är!! Syrran Roxie skickar en kram från norrtälje oxå. Hon växer och frodas och är hur trevlig som helst. Många kramar. Nu väntar 50 års firande på Mallis, Och Cajsa åker med Jumbo till Mjölby så håll tummarna. Om vi är i form och orkar så ska vi när vi kommer hem åka med ett gäng till Wäxsjö...ojoj nu är det mycket

2006-10-16 @ 08:05:02
URL: http://medlem.spray.se/trendmakers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0