Sök lördag!

Idag är det sök lördag som står på schemat, både husse o matte ska me till skogen o där väntar en massa mer folk ifrån HUSSE, ska bli skoj! Hoppas  Sigge tar med sin matte o kommer, så inte matten är sjuklig!
Mer om dagen kan jag försöka tassa ner i eftermiddag!

Men igår var oxå en skoj dag! Husse kom hem o jag slapp roa mej själv på hela dagen... sen kom matte o då åkte vi bil o sen hem igen.. mat o sova.. O SEN... åkte vi bil igen denna gång fick mattes ryggsäck följa med.. vilket vanligtvis betyder skoj i form av träning eller/och lek..

Mycket riktigt vi for till LIndö o där skenar coola Sigge omkring o kors i taket men vi fick börja med att busa, vilket för mig är omvänd ordning men mattarna o husse pratade nåt om det å sa att då kunde vi sluta stressa upp oss vilket skulle vara en positiv grejj! Tjaaa jag märkte då ingen skillnad vet bara att vi hade kanon skoj! Riktig RETRIVER lek utfördes o fö alla som inte vet vad det är så går det ut på o brottas, brottas o brottas o sen har vi en förkärlek till att gnaga lite gutt på varandra.. jaaa det är så vi coola, braiga retrivers leker =)

Nae nu ska jag försöka få liv i husse han är så hiskeligt trött!

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Sigge

Tack för en den skojsigaste lekstunden på länge!!! Du vet hur man gör! Måste träna på det där "sitta på motståndaren-greppet", det var riktigt snyggt. Jag blev nästan platt men jag grinar inte illa för det..! :)

2006-10-21 @ 09:07:26
URL: http://toflan.blogg.se/
Postat av: Viggo

Tack själv det var superkul o leka på retriversätt inte alls lika jobbigt =) Bra för oss me lite taskig kondis!

2006-10-21 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0