Skogssöndag =)

väntan

(väntan i bilen)

Hallo!

 Idag har jag tränat ännu mer sök… är så himla kul.. osså går det så bra! Matte ser överlycklig ut hela tiden! Innan det var dags att träna travade matte o husse o Zombies matte, Sigges båda tvåfotingar o Ollies matte iväg för å vad de kallar lägga spår o valla rutan! Men Heey det är ju hundar som vallar ju!! Men sen äntligen kom de tillbaka!
VILTSPÅR

Innan det var dags för sök så skulle det jobbas med husse… han o jag ska nämligen satsa på viltspår.. o jag börjar haja! Idag fick jag ha min nya sele på mig o kände mig superproffsig =)

 

Här nedan följer ett helt gäng bilder på mig o husse när vi är på G, spårar o klara!


           

SÖK

Också till söket då, idag sprang jag o sökte tre gånger o hitta alla gånger, jag tog korvarna ifrån figgen o for iväg till matte med dem… sen tog jag även med mej matte till figgen så vi kunde hjälpa denne tillbaka =) Gillar det här med sök! Tror det är min grej liksom!

Se själva hur glada vi är =)


         

                     
Nä nu är jag såå trött.. har varit ytterliggare en aktiv skogs- och träningshelg.. Vilket jag tycker massvis om! 
Natti natti mina vänner o alla som jag inte känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0