Matte o Jag!

Matte o jag saknar sommaren!

Japp detta är en bild på mej å matte när vi var på egna äventyr på semstern i Falkenberg, här är vi på skrea strand o jag är jätteliten!

Matte o jag sitter å inte gör nåt, matte har gjort ett skoj test på nätet som hon prompt vill visa så det är bäst hon får göra det direkt..
Nahe nu kunde hon inte.. men här är länken till testet om nån annan vill testa..http://drawapig.desktopcreatures.com/gallery/large.asp?id=1248555&p=0&hof=1&q=personality+test

Utifrån hur hon rita sin gris sa den detta om henne:

Toward the middle, you are a realist.
Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.)
With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.
The size of the ears indicates how good a listener you are.
The bigger the better. You drew large ears, you are a great listener!
The length of the tail indicates the quality of your sex life.
And again more is better! You drew large tail, WOW!

Men nog om henne mer om mej!
Det har inte hänt så mycke i mitt hundiga liv,eller joo förresten.. jag har ju varit i Norrköping! Det var skojj, träffad familjen Olsson osså såklart morrmor och morrfar osså BUSADE JAG SÅKLART MED TROX; HUGO; KEVIN; TOTTE åå hejj så skoj vi hade det! Åsså badade jag i helgen med, superkul...

Nu sitter vi här o velar om huruvida vi ska åka o träna lite lr inte... men nu fick visst matte eld i baken så nu ska vi visst det...

Ha det kanon, jag ska vara duktig nu!

Voff Voff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0