Mycket trevlig kväll å som vanligt en duktig vovve *peppar peppar*

sötnos
Ögongodis, min skrutt då han var ca 15 veckor, facinerad över att vi hade en matta =)

Japp ikväll har det varit tjejmiddag här ikväll, Viggo fick dispens =)  Jag bjöd på en trerätters middag, det är så kul å laga mat åt andra, me like, har nog ärvt det av mamma, men tyvärr är hon betydligt bättre, men jag kämpar på en vacker dag så!
Kvällens Menyn
Förrätt:

Tomatsoppa med basilikakräm och nygräddat bröd
(jag vet samma som i helgen men den är så uppskattad o det var ju nytt folk.)
Varmrätt:
Tortilla rullar fyllda med kycklingröra/köttfärsröra serveras med grönsallad och Tzatsiki
Efterrätt:
Gino ( varma frukter med vit chocklad) serveras med vaniljglass

Fyra mycket mätta flickor åkte för en liten stund sen, tack tjejer supermysigt! Viggo skötte sig galant, sov medan vi åt utan några krångel. Busade med tjejerna särskilt J, som kröp omkring på golvet.. superkul tycker en överlycklig Viggo. Dessutom slapp han tratten en stor del av kvällen å inte nån försök till å klia sig. Duktig pojke!

Vi följde S och I hem en bit å han slank ut genom dörren utan koppel o gick med de andra ner å sen ut.. shit tänkte jag att få in honom blir inte lätt... MEN till min stora lycka kom han fint på inkallning.. åååå stolt matte som slapp kämpa! Älskade vovve!

Nu ropar sängen på oss, Viggo snarkar redan tungt under bordet å värmer mina fötter =0)
Natti natti sov gott alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0