Me and my poodle friend =)

Me and my poodle friend =)

This is me and Trox! min älskade lekkamrat...

Än så länge är vi lika stora, höga.... men om ett litet tag är jag mycket större än honom för hans matte säger att han inte blir större =) Han är tydligen toy eller dvärg, toy låter bra vill minnas att det betyder leksak med =)

Ses snart Trox, vecka 28 har matte lovat att ta med mej på en tur te er igen! Hälsa Farbror Hugo!

Idag har jag busat, ovanligt va! Det verkar som om det blir en lugn dag men för att inte missa nåt parkerar jag i hallen när jag ska sova! Då kan ingen komma å gå obemärkt!!

Gäsp! Det tar på krafterna o tassa runt här!

Voff vOff




Kommentarer
Postat av: ravn

Va fin han ær =)...ola blev lite elak med sin lekkamrat nær han blev stor lol...han la sej på honom och drog han øronen lol...men senn har han sin mamma i nærleken...hon har nog lært honom veta hut senn... hahaha

2006-06-29 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0