Böcker som inte är studentlitteratur!!!

Gårdagen samt denna dag har tillbringats med en bok i näven.. Två helt otroliga böcker om två enormt starka människor...

Maria Erikssons bok, Mias Hemlighet och Magdalena Graafs bo, Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Jag kan verkligen rekommendera dessa två böcker.. SAtte mig i kö på Magdalenas men orka inte vänta så jag köpte den i eftermiddags och lade precis ner den... utläst... jag har inte kunnat slita mig!

Läs dem ni kommer inte att ångra det!!

Men detta är juu faktiskt Viggos blogg...
Nytt där är att hans älskade matte och husse shoppat grejjer till hans hemkomst!

Beställt en id-bricka en jättesöt i form av ett rött hundben (www.id-brickor.com) också har vi shoppat en BIA-bädd i stor storlek 80*100, ett fin fint koppel i skinnmed ett fint tillhörande litet halsband =) sånt  nödvändigt som 120 bajspåsar slank också ner också en sån uppkopplingsskruv till framtiden.. och självklart en liten nalle som är hundvänlig i form av en liten söt elefant som ska få gosas in i mamma och syskonlukt!

Nu har vi lite mer.. men lite saknas! JO just det en klotång inhandlades med =)


Saknar nu;
Bur
Några fler leksaker
Dyna till bilburen
Kommentera gärna om ni ser att jag saknar något!

Matskålar, kompostgaller och en bajspåsetub har vi sedan tidigare =)

Natti natti!

Bara två veckor kvar nu =) LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: ravn

han behöver en borste =)

2006-06-03 @ 00:17:49
Postat av: Viggo, genom matte Johanna

Glömde skriva upp det.. det finns redan hemma =) Två stycken till och med =) Hittar inte din blogg?!

2006-06-03 @ 12:34:47
Postat av: ravn86

konstigt..heter ravn86 http://ravn86.blogg.se/ linka til den =)

2006-06-03 @ 14:42:25
Postat av: Sofie & VovvenViggo

Hejsan!
Lycka till med er Viggo!
/Sofie & Vovvenviggo

2006-06-04 @ 19:40:07
URL: http://www.vovvenviggo.se
Postat av: Viggo, genom matte Johanna

Tackar! Heter din vovve med Viggo? Ras? // Voff voff Viggo, genom matte

2006-06-04 @ 21:14:36
Postat av: wering

voff ruff vov voff voff ruff vrål

2006-06-06 @ 00:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0