Ugglarp Hundbad... Me LIKE!!

Ugglarp Hundbad... Me LIKE!!

Godkväll!

Nä nu tyckte jag det var dags att puffa bort husse o matte från datorn o ta tag i min blogg... måste ju uppdateras!

Här får ni äran att kika in mig på världens bästa hundbad iklädd endast badpäls, redo att fara fram i vattnet =)

Vi huserar här på hundbadet i Ugglarp, strax utanför FAlkenberg! Detta hundbad föll mig rät i smaken... Husse fick köra ner bilen hela vägen till vattnet, störtskönt då behövde jag knappt gå alls för o kunna doppa mej osså hade jag ju min härliga bur att ligga i  spana ut över stranden o alla andra vovvar!


Alltså  Ugglarp Hundbad rekommenderas starkt av mej den lilla labradorvalpen i sina allra bästa månader!!

Förövrigt så är det lungt denna vecka, vi ska visst vara hemma hela veckan.. Konstigt! Jaja men förra veckan var på på Öland närmare bestämt Eriksöre, där hade jag skoj kan jag lova! Voffar mer om det nästa gång då jag laddar upp en snygging bild med därifrån!

Sussa gott, nu måste jag ut står i kors med baktassarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0