Härlig morgon!

spejar ut över fårhagen
Spejar ut över fårhagen på Skälby!

Idag hade vi sovmorgon till halv nio.. WOW!! Å jag ska inte börja plugga förrän 11.30, så Viggo o jag tog en lite längre promenad, inte raka vägen till skälby utan vägen runt för att komma dit. Väl där blev viggo väldigt facinerad av de stora fåren, med horn, typ baggar kanske? Han bara satt å glodde en lång stund, medan vi var där kom en skötare med frukost till dem å då blev det liv i luckan. Viggo såg aningens fundersam ut å undra vad i hela friden de bräkte om, det var j bara HÖ i kärran.. konstigt tänkte han nog!

Öroninflammationen är bättre, skakar inte så mycket å är inte lika röd i öronen! SKÖNT! I helgen kommer TROX och JOHANNA, så denna dag är en enda lång väntan för oss båda!

Nu stundar snart en skojig helg med bus, glögg/jul knytis, sushi, julklappshandling, ev sök å viltspår! Äntligen ett liv!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag är oxå en labrador som heter Viggo, men jag är svart och ett ett år äldre än du. Kul dock att se vad du pysslar med, vi verkar ha ganska lika intressen. Jag tycker viltspår är SUPERkul, jag söker lite med min "kusin" som är en boxer och nu till vintern gillar jag att busa i snön och dra pulka. Kommer att kolla din blogg framöver. Ha det bra, tasskram från Svart-Viggo

2006-12-16 @ 19:27:16
Postat av: Viggo

Malin och Viggo:åå så kul att ni hittat hit! Särskilt eftersom vi är av samma ras och samma NAMN! Coolt! Snö ja... jag är ju ett sommarbarn så jag har inte riktigt förstått vad snö är än då vi inte har fått nån i söder sägs det ?! Men av vad alla andra vovvar säger så verkar det vara en superkul grej.. ser fram emot det! Kika gärna in lite då o då.. vi försöker tassa ner nåt jag o min matte mest varje dag! Ha en bra jul om inte annat.. det verkar oxå va en sån kul grej!

2006-12-18 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0