Annandagen!

TRÖTT å SEG är dagens två ledord.. danne är superseg, var ju som sagt ute igår, jag är supertrött för jag var vaken halva natten å hämtade hem honom o henke vid kl 3.. å viggo är bara supertrött av att bara vara.. det tar på krafterna å vara hund på Kantorsgatan kan jag lova..

Tur att det finns en källare med soffor som även vovvar är välkomna i.. hit har danne jag å viggo letat oss ner nu på eftermiddagen... lite lugnare å mycket mjukare tycker vi alla tre, främst viggo =)

Förmiddagen tillbringade jag på stan, bytte lite grejer å inhandlade ett par nya svarta mysbrallor å en underställsfleecetröja.. summan av dagens tur till stan är: katastrofalt massa folk. å enormt kass rea.. Ville in på Gina men där ringla sej kön runt hela butiken å tillbaka igen huuh orkade inte trängas... får se om jag pallar imorgon!

Söktröningen lixom bion är uppskjuten, bion tills imorn å sökträningen på obestämd tid.. Viggo behöver vila så vi avvaktar... bara massa lunkpromenader å övar lite inkallning spontant hela tiden.. det behövs =)

Snart väntas det hemmagjord pizza... mmmmm

Å på torsdag bär det av till Norrtälje för en visit hos mamma å pappa labrador, hoppas att syster yster är där oxå!

Ha en bra annandag! Imorn ska jag äta sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0