Nybadad i kvällsolen på Öland

"pig look alike"

Kursen igår gick jättebra! Jag var bara tvungen att hälsa på den snygga labbetiken två gånger, då åkte kopplet på igen men hon var ju sååå söt!

Vi gick fint och satt snällt vid våra mattars sida o jag o matte fick en läxa jag får bara hålla till på väntersida osså ska jag inte hälsa på Zelda mer inte när vi tränar!
Mer läxa som vi fick var att ligg skulle förstås, hmm hajjar nästan men inte fullt ut än! Det kommer lugn bara lugn!

Dessutom lekte vi uppe i skogen med en vante, men den var inte så kul tyckte jag så jag nosade mest på den, tyckte det lukta såå gott! Orkade inte tassa in igår var helt slut, det tar på krafterna o ha koll på så många hundar och matte på samma gång!

Idag ska jag åka en massa bil upp te morrfar o morrmor =) Längtar ... Osså ska jag få träffa Trox o Hugo igen WIIIIEEEEEE!!!

Ses efter helgen!
VOFF VOFF

Kommentarer
Postat av: Amy & Mary

Hej Viggo & Johanna!
Det var roligt och se att ni hitta till våran hemsida. Det är alltid roligt när nån hittar dit. Det var verkligen roligt igår med alla hundar och ny plats, men idag är jag retså hjärntrött. Jag bara ligger så alla tror att jag är jätte sjuk när dom ser mig, dom är vana med att det är full action när dom kommer. Vi syns på torsdag det skall bli kul. Se till att träna ordentligt nu.
Vi syns.
Busiga labbekramar från Amy och Mary.

2006-08-18 @ 11:34:02
URL: http://springfevers.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0